Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen over MijnONVZ en app

Heeft u een vraag over MijnONVZ of wilt u weten hoe u de app kunt gebruiken? Op deze pagina vindt u een overzicht van veelgestelde vragen over MijnONVZ en de app. Als u op de vraag klikt, verschijnt het antwoord.

MijnONVZ en de app

  • U logt zowel bij MijnONVZ als op de app in met DigiD. 

    Via de DigiD app kunt u inloggen met gezichtsherkenning en vingerafdruk. Deze functies werken op iOS en Android toestellen. 

    Meer weten? Kijk op logius.nl.

    Heeft u nog geen DigiD? Vraag er dan hier een aan

    Bekijk ook de video's op onze pagina Digitaal uw zaken regelen in MijnONVZ.

  • Via MijnONVZ en de ONVZ app kunt u veel dezelfde zaken regelen. Maar er zijn ook verschillen. Op deze pagina vindt u een handig overzicht van de overeenkomsten en verschillen.

  • Wilt u weten hoeveel fysiotherapie- of alternatieve behandelingen u al heeft gebruikt en wat uw resterende tegoed is binnen uw aanvullende verzekering? Dit kunt u eenvoudig inzien in MijnONVZ onder Mijn Zorgoverzicht > Mijn Zorgverbruik.

    Inloggen MijnONVZ

Staat uw vraag er niet tussen?

Staat uw vraag er niet bij of wilt u meer weten? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder.

Regular image

Download de ONVZ App

Met de ONVZ app kunt u altijd en overal uw verzekering(en) en persoonlijke gegevens bekijken. Ook regelt u met de app makkelijk zelf uw zorgzaken. U kunt bijvoorbeeld direct uw declaraties indienen en contactvoorkeuren wijzigen.

ONVZ app
Contact

Heeft u nog vragen? Wij zijn er voor u

Live chat

Ma t/m vr: 8.00 – 20.00 uur

Stel een vraag
Meer contactopties