Zorgadvies
  • ONVZ Vrije Keuze

Snelle toegang tot zorg met ONVZ Snelzorg

Sneller geholpen worden met de voor u benodigde behandeling? We ondersteunen u met ONVZ Snelzorg. Hiermee wordt u gemiddeld 50 dagen sneller geholpen. Snelzorg zit in de basisverzekering van ONVZ Vrije Keuze.  

 

 

Waarom ONVZ Snelzorg?

De zorg in Nederland is goed. Toch staan we voor behoorlijke uitdagingen. De vraag naar zorg neemt toe en tegelijkertijd hebben we te maken met een groeiend tekort aan personeel. Daarmee stijgen de zorgkosten, en nemen ook de wachttijden toe. Daarom biedt ONVZ Snelzorg.  

Laat de ZorgConsulent u bellen wanneer het u uitkomt

U kunt een terugbelverzoek achterlaten. Dan wordt u teruggebeld op de tijden die u aangeeft. Bel mij terug.

Voor declaratie-/dekkingsvragen kunt u contact opnemen met ons Service Center. De snelste manier is via live chat.

 

Wat is Snelzorg?

Snelzorg is een initiatief waarbij we met zorgaanbieders in Nederland afspraken maken, zodat u daar sneller terecht kunt. Onze ZorgConsulenten hebben contact met alle door ONVZ gecontracteerde zorgaanbieders in Nederland. En weten waar u bij deze aanbieders zo snel mogelijk terecht kunt en welk ziekenhuis het best past bij welke behandeling. Heeft u ONVZ Vrije Keuze, dan hoeft u niet extra te betalen voor Snelzorg, omdat het in uw basisverzekering zit.

Onze Snelzorg Partners


We hebben contracten met de volgende klinieken:

  • Bergman Clinics
  • DC Klinieken (dermatologie)
  • Xpert Clinics (orthopedie, hand en pols, proctologie en handtherapie)
  • Velthuis (cosmetische chirurgie)
  • Eyescan

Snel naar een medisch specialist


Met Snelzorg kunt u dus snel terecht bij een medisch specialist die bij ons Snelzorg-netwerk is aangesloten. Vanaf het moment dat u een beroep doet op Snelzorg, via onze ZorgConsulenten, regelen wij alles. We leggen het contact met de medisch specialist en we vergoeden de kosten direct aan de zorgverlener. Zo kunt u zich volledig concentreren op uw herstel.

"Via Snelzorg kon een verzekerde binnen één week geopereerd worden aan een liesbreuk, terwijl er een wachtlijst was van zes maanden. Dat ik dat kon regelen voor hem, daar werd ik zelf heel blij van."
Albert, ZorgConsulent bij ONVZ

Wilt u advies van een ZorgConsulent?

Onze ZorgConsulenten helpen u graag met meer informatie en advies. U kunt een terugbelverzoek achterlaten. Dan wordt u teruggebeld op de tijden die u aangeeft. 

Voor declaratie-/dekkingsvragen kunt u contact opnemen met ons Service Center. De snelste manier is via live chat.

Contact

Heeft u nog vragen? Wij zijn er voor u

Document uploaden

Deel makkelijk een document met ons

Uploaden
Meer contactopties