Collectiviteiten

Informatie over PNOzorg

Tot 1 januari 2023 was u verzekerd bij PNOzorg. Daarna is uw verzekering verdergegaan onder de naam ONVZ. U bent van harte welkom bij ons. Alle informatie over bijvoorbeeld vergoedingen, toestemming vragen en zorgadvies vindt u op deze website. Bent u opzoek naar informatie over uw zorgverzekering bij PNOzorg van vóór 1 januari 2023? Lees dan meer op deze pagina.

Inloggen op MijnONVZ

Wilt u declaraties inzien of declareren over 2022, 2021 en 2020? Dan kunt u daarvoor inloggen bij MijnONVZ of ONVZ app.

Log in

2022

Overzicht van de wijzigingen in uw zorgverzekering in 2022.

Bekijk wijzigingen

2021

Overzicht van de wijzigingen in uw zorgverzekering in 2021.

Bekijk wijzigingen

2020

Overzicht van de wijzigingen in uw zorgverzekering in 2020.

Bekijk wijzigingen

Goed om te weten

  • Vanaf nu kunt u uw declaraties, rekeningen en overzichten van PNOzorg bekijken in MijnONVZ en de ONVZ app. Hier kunt u ook zorgkosten declareren die zijn gemaakt in de tijd dat u bij PNOzorg was verzekerd. Zo heeft u al uw gegevens in één omgeving. Dit betekent ook dat MijnPNO gaat verdwijnen.

    Let op: per 1 januari 2024 werkt MijnPNO niet meer.

  • Heeft u de ONVZ-app gedownload op uw smartphone, dan heeft u automatisch ook de digitale Europese zorgpas. Hiermee kunt u noodzakelijke medische zorg krijgen in onder meer de hele EU en Australië. Deze heeft u zo altijd tot uw beschikking. De digitale zorgpas blijft geldig zolang u bij ons verzekerd bent.

    Waar vindt u de digitale zorgpas?

    • In de ONVZ-app vindt u de pas onder de optie: Meer/Digitale zorgpas
    • De zorgpas van een kind onder de 18 vindt u in de Mijn-omgeving en/of ONVZ-app van de hoofdverzekerde
    • Wanneer u op een computer of tablet inlogt in uw Mijn-omgeving, ziet u de zorgpas onder 'Mijn gegevens' > 'Zorgpas'.

     

    Let op: de digitale zorgpas is geen officiële EHIC. Soms accepteren zorgverleners in het buitenland deze digitale pas niet. U kunt dan contact opnemen met ons Service Center op 030 639 62 22. Wij sturen dan een bewijs van verzekering naar de zorgverlener. Buiten onze kantooruren kunt u contact opnemen met onze Alarmcentrale Zorgassistance op +31 (0)88 668 97 67.

     

    Neemt u liever toch een fysieke zorgpas mee naar het buitenland? Dan kunt u deze voor vertrek bij ons aanvragen. We sturen de zorgpas naar het adres waarop de betreffende verzekerde staat ingeschreven.

  • De PNOzorg app kunt u per 1 januari 2023 niet meer gebruiken. U kunt uw declaraties indienen en declaraties inzien via MijnPNO. 

    Goed om te weten
    De ONVZ-app kunt u per 1 januari activeren. Daarin kunt u zorgkosten declareren over 2023 en meer.

    Lees meer over de ONVZ-app
  • Nee, u krijgt geen fysieke zorgpas. U heeft een online zorgpas. Deze online zorgpas kunt u eenvoudig vinden in de ONVZ-app of MijnONVZ.

  • U kunt daarvoor inloggen bij MijnONVZ. Daar vindt u uw gegevens, facturen en kunt u uw zorgkosten declareren van de tijd dat u verzekerd was bij PNOzorg.

Contact

Heeft u nog vragen? Wij zijn er voor u

Document uploaden

Deel makkelijk een document met ons

Uploaden
Meer contactopties