Zorgverlener

Contact met ONVZ

Wij willen kwaliteit leveren. Dat kan alleen in een goede samenwerking met u. Wilt u overleggen, heeft u informatie nodig of komt u ergens niet uit? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag.

Maar ook als u een klacht heeft of een tip om onze service te verbeteren, horen wij dat graag.

contact cards

  • Telefoon algemene vragen

    Ma t/m vr: 9.00 - 17.00 uur Persoonlijk contact met een medewerker voor al uw algemene vragen.

  • Telefoon zorgcontracten

    Ma t/m vr: 9.00 - 17.00 uur Persoonlijk contact met een medewerker voor vragen over uw zorgcontract.

  • Live chat

    Snel online contact? Gebruik de live chat met een medewerker op maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur.

Wilt u contact? Krijg snel antwoord via chat

Van maandag tot en met vrijdag zitten we voor u klaar van 8.00 tot 20.00 uur. We helpen u graag via de live chat. U krijgt persoonlijk contact met een medewerker en wordt snel geholpen

Contactformulier

Het contactformulier gebruiken kan natuurlijk ook. U krijgt dan antwoord binnen 5 werkdagen.

Stel uw vraag

Klacht indienen

Ondanks onze inspanningen kan het zijn dat u een klacht heeft. We nemen elke klacht serieus. Want iedere klacht geeft ons weer een mogelijkheid om te leren en verder te verbeteren. Stuur uw klacht naar klachtenservice@onvz.nl. Of per post ter attentie van onze klantenservice.

Klachtenservice

Onze adresgegevens

Bezoekadres
Postadres

ONVZ, De Molen 66
3995 AX Houten

ONVZ, Postbus 392
3990 GD Houten

Contact

Heeft u nog vragen? Wij zijn er voor u

Live chat

Ma t/m vr: 8.00 – 20.00 uur

Stel een vraag
Meer contactopties