Contact met ONVZ
Op momenten waarop u in uw gezondheid wordt geraakt, wilt u zo goed en zo snel mogelijk worden geholpen. Dan wilt u kunnen terugvallen op een zorgverzekeraar die er voor u is en ruimte biedt voor het maken van eigen zorgkeuzes. Zodat u zich daar geen zorgen over hoeft te maken. Dat kan alleen in een goede samenwerking met u. Wilt u overleggen, heeft u informatie nodig of komt u ergens niet uit? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag.
Maar ook als u een klacht heeft of een tip om onze service te verbeteren, horen wij dat graag.
contact cards
-
Telefoon algemene vragen
Ma t/m vr: 9.00 - 17.00 uur Persoonlijk contact met een medewerker voor al uw algemene vragen.
-
Telefoon zorgcontracten
Ma t/m vr: 9.00 - 17.00 uur Persoonlijk contact met een medewerker voor vragen over uw zorgcontract.
-
Live chat
Snel online contact? Gebruik de live chat met een medewerker op maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur.
Aangepaste openingstijden
- woensdag 25 december en donderdag 26 december is ons Service Center gesloten
- zaterdag 28 december is ons Service Center geopend van 10.00 tot 16.00 uur voor telefoon, chat en social media
- zondag 29 december is ons Service Center geopend van 10.00 tot 16.00 uur voor chat en social media
- woensdag 1 januari is ons Service Center gesloten
Contactformulier
Het contactformulier gebruiken kan natuurlijk ook. U krijgt dan antwoord binnen 5 werkdagen.
Klacht indienen
Ondanks onze inspanningen kan het zijn dat u een klacht heeft. We nemen elke klacht serieus. Want iedere klacht geeft ons weer een mogelijkheid om te leren en verder te verbeteren. Stuur uw klacht naar klachtenservice@onvz.nl. Of per post ter attentie van onze klantenservice.
Onze adresgegevens
ONVZ, De Molen 66
3995 AX Houten
ONVZ, Postbus 392
3990 GD Houten