ONVZ start nieuwe merkcampagne
Ondersteuning bij comeback centraal
Houten, 2 december 2024
ONVZ start vandaag zijn nieuwe merkcampagne ‘De comeback'. De campagne versterkt de positionering als Eersteklas Zorgverzekeraar en laat zien dat ONVZ er voor jou is als je een ‘comeback’ moet maken. Bijvoorbeeld na pech, een ongeval of ziekte. ONVZ wil met de campagne de naamsbekendheid vergroten en de emotionele band met het merk ONVZ versterken. De campagne-uitingen zijn in de maand december te zien op TV en online.
Nicolet Annema, campagnemanager bij ONVZ licht toe: “Voor groei en instroom van verzekerden op langere termijn is meer emotie in de merkcommunicatie nodig. Dat hebben we gevonden met het thema ‘de comeback’, een herkenbaar thema voor iedereen."
De campagne richt zich zowel op individuen als op werkgevers die re-integratie belangrijk vinden. Het campagnethema wordt ondersteund met een herinterpretatie van het bekende nummer Eye of the Tiger.
Vertrouwen op kwaliteit
In een uitdagende zorgmarkt blijft ONVZ zich inzetten voor kwaliteit. “De keuze voor kwaliteit is in deze uitdagende markt met toenemende schaarste actueler dan ooit. Er is behoefte aan snelle toegang tot kwalitatieve zorg, ruime zorgkeuze en deskundig advies. Als dat goed geregeld is dan hoef je je daar geen zorgen over te maken en kun je je volledig richten op herstel. ONVZ doet er alles aan dit te blijven bieden”, aldus Nicolet Annema.